Veelgestelde vragen (FAQ)

Welkom bij onze uitgebreide FAQ-sectie! Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze webshop. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op; we helpen u graag verder.

Bestelling en levering

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn 100% GRATIS voor jou! Wij betalen de volledige verzendkosten, inclusief verzekerde verzending met trackingnummer.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://lilola.nl/apps/parcelpanel

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Adreswijzigingen zijn mogelijk binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Neem contact op met onze klantenservice om je afleveradres te wijzigen.

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retoursformulier te downloaden <<

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Je kan de bestelling annuleren of wijzigen binnen 24 uur na plaatsing. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Na deze periode kunnen we de annulering of wijziging niet garanderen.

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina https://lilola.nl/apps/parcelpanel kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@lilola.nl of het via het contactformulier op onze website. We streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen; we helpen je graag verder! 💖